Svenskt.

Godkväll eller ja godnatt ( för er ) mina kära läsere :)
Här är klockan just nu kvart i 8 PM och för er är klockan 2 på natten.
JAG ÄR SÅÅÅÅ TRÖTT IDAG haha vet inte vad de är med mig om jag håller på att bli sjuk eller nått men jag kan knappt hålla ögonen öppna.
Därför ska jag hoppa i säng snart !
Idag har Mara  ( en annan nanny ) vart här med sin barn Jamie, så vi alla har haft en playday :)
Mkt trevligt, fler såna dagar TACK.
GUUUUD vad jag saknar svensk mat.
Mat jag inte ens tyckte om när jag bodde i sverige saknar jag.
Typ som fil och grovt mörkt bröd.
Saknar även Kavriar, svenskt godis, chocklad, oboy, RIKTIG ost inte amerikanskplastost USCH. Knäckebröd och lingonsylt MUMMMMA. Å SJÄVLKLART mammas och pappas mat :D
Är såå dålig på att både blogga och ta kort men här kommer lite kort från dagen och igår :)
Kan inte sluta kolla på denna bild ( kaviar i bakrunden) haha ÅHH GE MIG !!!!!!!!!!
Imorgon ska det bli 65 F här ( typ runt 18 C ) :D
Saknar även Dallas och min BÄSTA Johanna <3
Min nya bästa vän, Germ-X , andvänder honom ALLT för mycket, mina händer är så torra, MÅSTE sluta.
Imorgon blir de upp tidigt för att fixa ungarna, köra dom till skolan, sen vidare mot gymmet sen hämta barnen igen. Ni ska veta att barn tar enegri från en, ojojo herregud jag är helt slut .
Men det är sååå kul, ÄLSKAR detta nanny liv.
PUSSSSS, L O V E <3

Kommentarer
Postat av: Josephina

Åhh, jag vet vad du menar!! Saknar verkligen svensk mat och som du säger så är och smakar osten här verligen plast. En skogaholmslimpa men hushållsost och varm choklad skulle vara gott just nu! ;)



Men men det får jag kanske äta snart, vi får se hur allt utvecklar sig helt enkelt! :)

2011-03-17 @ 01:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0