TEXAS, Dallas

Oj herregud vet inte riktigt vart jag ska börja.
MEN vilken TOPPEN helg jag haft med VÄRLDENS bästa Johanna P.
Vi är som systrar, vi är så lika på ett sätt men samtidigt lite olika.
Du är helt enkelt en rikitg vän för livet, love you.
Vart ska jag börja haha vi har ju gjort så mkt.
I fredags när jag kom hämtade Johanna upp mig, åh vilken känsla det va att se henne. Fick en tår i ögat.
Vi drog vidare till IKEA för att äta lite svenska, fyfaaan va gott de va, körrbullar med mos, sås och lingon.
Efter de hämtade vi upp lillkillen O och sen drog vi hem till deras UNDERBARA hus, vilket hus ojojo.
Fick en shook när jag kom dit för de va så varmt och härligt, vi gick lixom i sandaler och en tröja.
UNDERBART.
Senare under dagen åkte vi till ett enormt mall som hade PRECIS alla affärer du kan tänka dig.
Shoppade lite sen gick vi på Justin Beiber, AASSSSÅ ni som inte sett den filmen OMG SE DEN !!!
Vilken unik kille, SÅ SJUKT bra film. Älskar den lilla killen, I`m IN LOVE.
På vägen hem dunkade jag och johanna JB i bilen haha vi är som små fjortisar.
Köpte en kaviar tub som jag trodde jag kunde ta med mig hem till Ohio men ICKE sa NICKE, den slängde dom DIRR på flygplatsen. Jag ba ; jag kan äta den om ni vill så mt betyder den för mig! Security killen bara skrattade haha. FAN.

Lördag: Vaknade ganska tidigt för att FÅNGA DAGEN haha.
Käkade en rikitg americansk frulle sen drog vi iväg till ännu ett mall men detta va 10 gånger större. haha shoppade GANSKA mkt, hehe.
Men de va de värt.
Efter 3-4 timmar där drog vi in till Downtown of Dallas vilken var en underbart fin stad, stor som bara den.
Visste inte om de innan men mitt i stan blev JFK skjuten.
På detta kryss dog han. Jag ser för glad ut, borde va ledsen haha.
Efter att vi vart ute i solen och sett Dallas drog vi vidare för att försöka hitta ett Italienskt ställe att äta på, haha TILLSLUT när vi hade bestämmt oss hittade vi en pastaresturang. Vi satte oss och åt sen kommer en kille fram som jobbar där och frågade oss på engelska vart i sverige vi kommer från. Vi ba ; HUR visste du att vi va från
sverige? Då sa han att hans fru och han äger denna resturang och att hon är ifrån sverige men har bott här med honom i 7 år. Så vi alla satt och pratade i 2 timmar tills resturangen stänge. Underbara människor.
HAHA men hennes svenska va PRECIS som Maria Montazami haha verkliugen SVENGENSKA haha Jag känner redan på mig att jag och JP kommer end up like her. hehe
Söndag: JP väkte mig, va såå trött . Ville inte vakna å veta att idag ska jag hem. Ville bara stanna. Helgen gick så fort, vi hade sååå kul, har i9nte haft så kul på länge, ville inte lämna Johanna, Dallas eller värmen. USCH. HATAR att säga hejdå. Drog till IKEA och Target en stund innan de va dags för mig att åka hem :(
Precis när flyget lyfte kom de en tår, du betyder så mkt för mig Johanna.
Vi har inte ens kännt varanmdra länge men ändå så betyder du GULD. Vi har så kul ihop, sister forever<3
Nu är jag iaf tillbaka i Ohio, tillbaka till verkligenheten. Ingen snö men inte lika varmt som Dallas, haha men nu är det bara 3 veckor kvar till FLORIDA :D
D sa till mig nyss att killarna sa imorse att de ville att jag skulle komma hem igen och att de saknade mig. Mina pluttar <3
Saknar er alla där hemma, speciellt mina nära vänner och familj, har längat hem idag när jag satt på flyget helt ensam. Tänkte på de ögon blicket när jag kommer få träffa er på Arlanda, ojoj går inte att beskriva med ORD hur glad jag kommer va <3
Love you <3
OCH TUSSEN MILJADE TACK Johanna P för att jag fick bo hos dig och din underbara familj.
ALLA bilder finns på min facebook.
LOVE YOU sis.
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0