<3

Hej hopp på er, gud vad jag är dålig på att blogga.
Ibland känns det bara som att man bloggar bara för att.
Har lixom inte så mkt att skriva om längre för allt blir mer och mer som mitt liv här nu, alltså ganska så vanligt haha.
Men jag vet att min familj och vänner tycker om att läse min blogg så jag ska försöka blogga så mkt som de går utan att ni ska bli uttråkade haha.
Jag är såå dålig på att ta kort, men somsagt efter som detta är min vardag nu så tar man ju inte sp mkt kort.
Igår va L sjuk så då va vi hemma heeeeeeela dagen, J fick oxå va hemma.
Vi åkte till doctorn sen köpte vi lite glass sen hände de inte mkt mer haha.
HAHA 1 stor bottle med Ben&Jerry här kostar 3 dollar, hemma kostar det väl typ 50-60 kronor för en liten ?!?!
Idag lämnde jag barnen på skolan sen drog jag vidare till Gymmet. Va SJUKT jobbigt idag .... oojoj såå tung de va att springa usch. Tråkigt oxå.
Iaf sen åkte vi hem, lagade lite svenska kättbullar till barnen som de älskade.
Här kommer lite bilder från dagen =)
Min nya Diet haha. Torkade blåbär och cherries. Åt nyss brokoli med en kött bit, nu kör hela la familjen här en diet haha.
Kollade min vikt på gymmet idag, har redan gått ner 2 kg :) FÖRSTÅR VERKLIGEN inte hur.
Vitaminer plus lite annat som man mår bra av. Dessa fixade R:s pappa Terri till mig, han är så söt.
Tittade lite i min fina bok som jag fått från mina bästis Gabbi, blev helt tårögd, saknar dig så mkt <3
SAKNAR ER ALLA så sjukt mkt <3
Tänker på er 24/7 <3
Saknade har vart stor denna vecka, tror de är mkt pga av att jag hade sååå kul i Dallas å nu börjar man komma in i vardagen igen... men men de går bra ändå.
I oktober kommer min ÄLSKADE BÄSTA FAMILJ hit och hälsar på mig, jag räknar redan ner dagarna :D
Nu ska jag och R kolla på American IDOL som vi följer ed spänning :D
L  O  V  E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0