West Palm Beach

HELLO mina alskade :D
herregud vart ska jag borja.... jag kan inte mer an att saga att jag lever LIVET TILL MAX.
Ligger i poolen, ater frukter fran traden, glider runt i ner cabbade bilar, kollar pa stjarnorna mitt i natten medan man ligger i poolen MEN framfor allt sa far jag traffa dem jag alskar, MINA KUSSINER och slaktingar. FINNS INTE ORD for hur mkt ni betyder.
Inte for att skryta men livet i Florida ar helt OK.
KAN inte mer an att alska florida, PARADISET pa denna jord.
Under dessa 2 dagar har vi bara slappat och shoppat, legat runt poolen i 36 graders plus och bara haft det bast. BILDER KOMMER. Men allt ar inte bra .... jag har nu insett att jag snart kommer lamna dessa manniskor, hmlangtan borjar komma. VILL INTE MER AN ATT STANNA HAR.
Gar lixom inte att forklara detta paradis om man inte vart har..
SAKNAR er dar hemma sa jag tror inte ni forstar.
Nu tanker ni sakert men guuud va bortskamd hon ar som lagtar hem nar hon ar i flroida... men de ar jobbigt nar man inser att man ska lamna dessa underbara manniskor snart.
Nee nu ska vi ha en under POOL BEACHPARTY, men forst ska vi ta ett dopp i havet.
FORESTEN sag en HAJ under bryggn nar jag solade idag...
Bye bye saknar er dar hemma ska ni veta !!!
Onskar inget annat an att mina narmsta vanner och familj kunde vara nara mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0