Brothers for life <3

Det är svårt att förklara, svårt att beskriva men jag är så glad att jag gjort denna resa för jag har fått 2 till bröder för livet på andra sidan jorden.
Satt just och pratade med D om livet, vad jag ska göra efter detta år, om jag vill stanna kvar ett år till.
Jag kommer inte stanna kvar ett till år, finns inte på tanken. Inte för att jag inte tkr om att va här för jag älskar det (ibvland inte) men för att jag har MITT Liv hemma i Sverige, allting hemma där.
Tanken mig, SHIT jag ska lämna mina 2 bröder. Mina två bröder som kallar mig sister, säger varje kväll när de går och lägger sig, JAG ÄLSKAR DIG (På svenska). Det är precis som om de vore mina rikiga bröder i sverige !! Jag vet att jag aldrig kommer låta dom försvinna ur mitt liv, för för mig kommer dom alltid betyda syskon men man kommer ändå inte vara där varje dag som jag är nu. Jag är med dessa små barn 24/7, vi gör allt ihop, vi älskar varandra, vi hatar varandra ibland, vi är precis som syskon. Jag kommer FORSHORE komma tillbaka till denna familj, UTAN TVEKAN och dom kommer komma till Sverige det har vi redan panerat men det är ändp inet samma sak.
Det kommer bli så fruktansvärt svårt när det kommer komma en ny au pair och ta ahnd om MINA barn. MINA syskon. USCH ..... det är mina bara mina. Vissa dagar bara hatar jag att va aupair, hatar allting haha , vill bara åka hem, orkar inte med mina barn men de går inte att jämföra med den kärleken jag får av dem.
Det är inte alltid lätt att vara au pair. Innan jag åkte hit grät jag för jag inte ville lämna alla i Sverige, men nu gråter jag för att jag kommer lämna denna familj. Det är inte lätt.
Jag har vart här snart ett halvt år, alltså ett halv år kvar.... det kommer gå fort. Sommaren kommer svepa förbi, jag oc Johanna ska till L.A, jag ska till Dallas, florida å självklart NEW YORK igen !! Sen i Oktober kommer min älskade familj och älskade Anna <3 sen är det vara 2 månader kvar....
Saknar er där hemma, usch tänker på er allt för mycket ibland. Mamma och pappa, Jonte och Hampus... usch saknar er så de gör ont. Kollar ALLTID varje kväll innan jag går och lägger mig på bilder från Sverige, alla vänner å familj <3
Tror inte ni förstår hur mycket ni betyder för mig <3
Va glad för de nu har just nu, jag önskar  just nu att jag hade min familj nära mig <3
Älskar er där hemma, hoppas ni vet de <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0