Ipod Touch

Hello mian fina :D
Har fått så fina melj/brev och massa peppe fårn alla mina älskade där hemma. Ni är BÄST. Ni ska bara veta hur mkt ni betyder för mig, ALLT. Fick ett super fint melj på FB av Eira som snart flyttar till London, saknar dig gumman.
Sen ringde Bodil, min faster. Hon är just nu i N.Y.C och undrade hur jag mådde, saknar henne med.
Fick ett jätte fint brev av mormor på posten idag, blev helt tårögd, vilken mormor och morfar jag har !! ÄLSKAR ER <3
Jaa vad har hänt under denna vecka.. haha vi har ÄNTLIGEN fått SOMMAR, FINALLY !! Vi har haft regn och kallt hur länge som helst, alla pratar om att detta är den värsta vintern på länge... men nu ÄNTLIGEN är sommaren här. Har haft super fint vä'der i en hel vecka nu, idag va de runt 25-30 grader :)
IDAG va jag med mina fina Celine ( hon åker hem om en vecka vilket suger ) vi släppte först av barnen vid skolan sen drog vi till Appelstore och köpte en IPODE TOUCH till mig :) Den kostade 300 dollar vilket är runt 1700 kr, MYCKET NÖJD. ÄLSKAR den.
Här kommer en bild bomb från veckan och helgen :)
Köpte en långkläning på Forever 21 for 10 dollar haha sen kom jag på att jag behöver en BH till denna kläning så jag gick till VS haha köpte en BH för 50 dollar, herregud BH:n dyrare än kläningen :S hehe
Idag va ci oxå och solade i en park, super mysigt, Celine är såå gullig, vi har kommit så nära varandra men nu om en vecka ska hon åpka hem för hon har jgort sitt år här... men då har jag ännu en andledning att resa och hälsa på henne :)
Här är min Ipod touch, love it :)
Måste erkänna att jag tycker väldigt mycket om Appel hehe.
Nu är det bara 1 och en halv vecka kvar tills N.Y.C och träffa mina fina tjejor :D

PUSS på er där hemma, vill verkligen försöka skypa med ALLA denna vecka/helg, ska försöka att få tid för de men jag jobbar så mkt, Ber om ursäkt att jag är lite off i skype världen.

SAKNAR ER DÄR HEMMA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0