The big appel

Hej mina kära. Jag lever. Vi hade det bäst, BÄST BÄST !! Rent ut sagt ÄLSKAR Manhattan. Vilken stad.
Bilder kommer jag lovar men inte ikväll för jag kom hem sent igår natt, mitt plan va försent pga oväder, vilket märktes i flyget kan jag säga. Sov 3-4 timmar inatt :(
Iallafall Jag Johanna och Eve har gjort HELA manhattan på 2 dagar, vi hann med mer ä'n vad vi trodde :)
Här kommer några bilder men mer kommer jag lovar.
Just nu har det vart en tornado i vprat område, varning alarmet gick på i vårat område att alla skulle ner i källaren, usch de va fan läskigt. Jag har ALDRG sett så mkt åska i hela mitt liv, trodde inte de fanns så mkt, lyser upp hela himlen, varje 5:e sekund. OMG.
Nu ska jag kolla BB sen sova, ta igen alla sömn från helgen haha.
PUSSS på er alla där hemma, puss på Johanna och Eve för en underbar resa.
OCH PÅ ONSDAG FYLLER VÄRLDEN BÄSTA MAMMA ÅR, det finns ingen bättre än dig mamma <3
Går inte rikitgt att beskriva om man inte vart i Manhattan men det är STORT så otrloigt maffigt och STORT.
<3
Gick till en Svensk godis affär i Soho som heter Sockerbit, ÅHHHH VI VA I HEAVEN !!
Sarah Jessica Parkers trappa i SEX AND THE CITY filmen :)
Central Park, underbart fint.
Sitter på Times square trappan :)
Ja detta va bara några bilder men vi har iaf sett Manhattan, Times Square, Central Park, Top of the Rock, Soho, Sockerbit, Planet Hollywood, Argo Tea, Chinatown, Brooklyn Bridge, 5th Ave, Svenska Kyrkan, Ground Zero, M&M.
(Från JP:s staus på fb hehe tack för lånet gumman)
HELT KLART en stad jag kommer komma tillbaka till, UTAN TVEKAN.
KLART SLUT // J.M.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0