They say be afraid You're not like the others Futuristic lover Different DNA They don't understand you Your from a whole other world A different dimension You open my eyes And I'm ready to go Lead me into the light

Hello mina fina :)
Hoppas allt är bra med er, själv går de som en karusell, upp och ner men jag kämpar vidare.
Hade ett litet mötte med en person idag här i området som sa några ord som värmde: Du har växt så mkt, mognat och blivit så mycket självständigare, en helt annan person. Tänk hur mycket mer du kommer lära dig under detta år.
Blev så varm i hjärtat när hon sa detta. För mig så märker jag det inte, jag tänker inte på att jag lär mig saker 24/7 för detta har lixom blivit en varda för mig.
Denna kvinna satte ord på mig som jag hört hela mitt liv, slappna av, oroa dig inte, tänk inte så mkt, ta dagen som den kommer, ALLT LÖSER SIG. Å det är PRECIS vad jag måste göra. JUST LET GO.
Så många ggr jag har ringt och gråtit till mamma och kompisar och bara vill hem så är jag så SJUKT lycklig att jag är kvar. (Tänker inte gå in på vfr jag är ledsen osv) för hade jag åkt hem så hade jag inte känt mig klar, hade ångrat mig, även om kanske inte allt är toppen så lär jag mig så mycket.
Jag har några kompisar som åkte hem pga : hemlängtan och dålig familj, jag tänker absolut inte lägga mig i deras situvation för jag vet inte hur de va mellan dom men man måste STÅ UT. Ingen är perfekt, alla är vi olika, men det är de man lär sig av. Under hela livet kommer vi stöta på oilka sorters människor, visa kan vi lära oss av och visa lär vi.  MEN ingen är perfekt.

Nu är det bara 3 veckor kvar till N.Y.C vilket innebär att jag kommer få träffa en person som betyder guld för mig. Johanna P <3 Har saknat dig sen jag visste att vi skulle skiljas åt.
IAF så är det nån som vet nått bra hotell eller hostel i manhattan ?? SNÄLLA melja eller skriv här på bloggen. Vorre super gulligt för just nu har vi ingenstans att bo.
Här kommer en bild bomb från förra helgen och denna vecka.
Pizza med Manja i fredags.
Sov i helgen i gästrummet =)
Köpte en ny kläning from forever21, 15 dollar :)
Åkte iväg till vårat älskade Cheescakefactory för att fira Manjas 20 års B-day.
Jag fixade så att personalen/servisriserna sjöng för henne hahahha.
Avocado rullar med spacychicken, detta är bara en förrätt men jag blev PROPPMÄTT.
Jag ser lite drogad ut men de va jag oxå för deras cheescakes är AMAZING
Hemms hos Maras house =)
En HELT normal middag för oss hehe :)
Va i söndags med barnen hos Maras barns B-day party. På kalaset kom en clown och en facepainter :)
J vägrade göra en målning i ansiktet om inte jag gjorde de, så SJÄLVKLART får man ställa upp, så det blev en söt liten fjäril :)
Nu ska jag sova, drömma mig bort, drömma om alla mina fina vänner och familj jag har <3
Ni ligger mig föralltid varmt om hjärtat !!
GLÖM ALDRIG DE älskade vänner och familj i Sverige.

"What we have to learn to do, we learn by doing"

J.M.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0