Snart N.Y.C

Å herregud jag är den sämta bloggerskan ever !! Förstår om ni inte följer min blogg haha uppdaterar lixom en gång i månaden känns det som. MEN det ska de bli ändring på efter N.Y.C.
OKAY vad har hänt i mitt liv under denna vecka... Hmmm det får jag beskriva med bilder.
Jag är super stressad, åker till N.Y.C med Johanna och Eveline på fredag morgon. Jag är en tjej som ALLTID är i tid ALLTID är förberedd men INTE denna gång, jag har PANIK. Har inte ens börjat packa. Imorogn ska jag fixa allt men denna vecka har jag verkligen jobbar HELA dagarna känns det som.... Helt slut. Lägger mig runt 12 på natten sen går jag upp 6. Men visst det är mitt eget fel men ändå...
Iaf saknar alla där hemma, ni är så mycket värda så ni fattar inte.
Älskar er över allt annat. Jag vet verkligen vart jag har mina vänner. Måste verkloiugen tacka ANNA OLSSON för du är bäst !! Å snart kommer du och min familj och hälsar på mig, räknar ner dagarna !! OMG kommer dö när jag ser er.
IAF här kommer massa bilder från veckan och helgen :)
Bloggar igen på söndag eller måndag om N.Y.C :)
LOVE from en stressad J.M.A
Celines Bye bye party på beachen.
Min älskade Danske Anne :)
Lämnade av Celine vid flygplatsen =(
Min nya kläning från A&F :)
Nu skypar jag med Johanna som jag saknar sp jag dör !!!
Men vi ses ju snart som tur är :)
Hoppas ni har det super, saknar er så jag dör och FÖRLÅT om jag är dålig på att höra av mig men jobbar som en idiot.
PUSS PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0