Världens bästa Mamma

Nu är det MAMMAS födelsedag i Sverige, dock inte i USA.
GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA MAMMA.
Går inte med ord att beskriva vad du betyder för mig, världens coolaste morsa.
I ur och skur finns du där.
När jag har mina vulkan utbrott, när jag skriker, när jag har PMS (hahah) när jag bara är allmänt jobbig och besvärlig så finna du ändå där, du ger aldrig upp. Vi kan skrika och hata varandra MEN vi finns alltid kvar för varandra. När jag menar ALLTID så menar jag verkligen ALLTID.
Önskar inget annat just nu än att få träffa mina nära och kära. Går inte rikigt att beskriva.
Grattis världens bästa mamma, en coolare morsa får man leta efter.
MammaMia ( Mammas syster) och Mamma Petra <3
LOVE <3

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

2011-07-19 @ 23:15:46
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0