En oförglömlig vecka och 8 veckor kvar...

Herregud så fort tiden går... det är redan November och snart Jul. Påtala om Jul så är det nu Julpynt ÖVERALLT. Till och med på mallet spelar de nu jul musik. IAF... Förra veckan va oförglömlig... den bästa BÄSTAste semester jag NÅGONSIN haft. Jag blev på nått sätt hel igen, fick massa ny energi och jag har ALDRIG mått så bra. Vi har skrattat, gråtit, myst, skämtat... Jag behövde verkligen se min familj igen och när jag säger " familj" menar jag Anna min bästis med. Hon är lixom en av oss. Anna jag har inte haft så kul på säkert 1 år. Shit va vi gjorde massa kul och skratta så mkt så de gjort ont i kroppen. När de kom första dagen hade jag fixat och pynat deras hotell rum med lite saker, bla. fick alla varsin Pjamas, godis, tårta för att fira brorsornas födelsedag, Pinata fullt med Halloween godis. Det va magiskt när jag såg dem på flygplatsen, helt sjukt. Jag va i tårar, skrek och grät av glädje samtidgt. HELT sjuk känsla. Jag kan säga att de har vart värt det att vara borta så länge för att få va med om denna känsla. Kolla min facebook så får ni se videon när jag träffar dem. Samtidigt så känndes de som jag såg dem igår...
Alla va sig lika förutom Hampus och Jonte, ni hade växt. Herregud. Iaf under alla dessa dagar visade jag dem runt. Det blev såklart massa shopping och annat. Förra lördag va vi hemma hos Nana på Halloween party sen på Måndagen gick vi trick or treat i vårat område. USA är så överdrivet på alla sätt och viss. I sverige kanske man klär ut sig lite grana... kanske sätter på sig en hatt för att se ut som en häxa en en svart kläning men här så klär man verkligen ut sig. De va allt från Devil till banan. Barnen sprang mellan husen, vi vuxna hann knappt med för de gick så fort... in i ens huset och sen ut direkt. ALLT för godiset. Efter 1 timme när vi kom hem va barnen påsar FULLA med godis.... vidrigt haha. Hampus hade sååå kul med J och L, åh det va så kul att se. Han kan inte direkt prata engelska bara några ord och meningar men han förstår SÅÅÅ mkt. De lekte och hade så kul. På torsdagen drog vi iväg tidigt för att åka till Canada och se Niagara falls. MAGISKT. Går inte att förklara med bilder, helt sjukt va fint det va. Vi tog oss en lunch precis utan för fallen. UNDERBART. Så nu har vi alla vart i Canada oxå.
Hittils har jag hunnit med.
  • Connecticut
  • Dallas x2
  • Florida
  • New york City
  • L.A
  • Chicago
  • Indiana
  • Canada
  • Pennsylvania
Och i helgen ska jag och mina kära på på en weekend till Pittsburgh, 2 timmar från Ohio där vi ska bo hos hennes värdföreldrars kompisar. Mysigt. Måste passa på nu innan jag åker hem.
Detta va nog det bästa som hänt mig på RIKTIGT länge. Verkligen en oförglömlig resa. Gud så mkt vi har skrattat, Brandfilten, lille värld, pruttar, ett och annat," neee jag orkar inte" .... lite intärna skämt. Men jag kan bara säga att min familj och GALEN. Herregud jag vill kalla oss familjen taikon haha. OMG. Ja ni som känner oss vet vad jag menar.
Jag vill verkligen TACKA familjen för att ni kom och för allt ni gjort för oss. Och på måndag blir vi en mindre i familjen för 3 månader för Anna åker till Asien... gumman du kommer ha det så underbart och tänk vilket äventyr du ska göra. Är så glad för din skull. Du är en vän och syster för livet. Hampus och Jonathan, anna kommer vi dras med livet ut ;)
Här kommer lite bilder ( av alla 3000 som vi tagit) från veckan som gått... ( finns mer på fb )
I lördags morse åkte familjen hem, det blev några tårar men känns ändå helt okay för om 8 veckor kommer jag hem igen. Kan ni tänka er 8 VECKOR.....?!?!? Jag fattar iaf NOLL. Vart tog tiden vägen ?
Vi gämförde våran hyrbil ( vänster ) med våran bil i sveirge ( höger)
Ohio är bra fint på hösten.
Hampus va utklädd till Super Mario.
Pappa ska alltid göra sig " till " .

Jag och pappi<3
Pappas nya leksak. Ipad 2
Vi besökte Rock and Roll hall of fame i Cleveland.
Sa jag att vi shoppade ?!?!
Mina två <3:an
Trick or treat...
Banan och Marshmallow :)
Mina finaste brudar <3
Jag och Hampus <3
Jag och bästis framför fallen.
Hela familjen<3
Jag och Mammi.
Nu kommer lite bilder från Annas kamera.
Flygplatsen när de kom.
Bästa sekunderna i hela mitt liv.
Jag och brorsan <3 Gud vad jag har skrattat med dig älskade Jonte <3
Jag och Hampus dollar Pinata.
Anna och Hampus framför min bästa mat affär Heinens.
Halloween.
Hmapus du är den bästa som finns <3
<3
Jag och mitt lilla hus :)
Den bjuder jag på ;)
En bild säger mer än 1000 ord, el vad är de man säger ?!

Ja ni nu har jag suttit här i snart 2 timmar så se och njut haha :)
Nu ska jag sova för imrgon blir de att ta tag i träningen igen... usch så tråkigt men bara att göra.
Hoppas ni där hemma mår toppen, snart ses vi igen<3
ÄLSKAR ER, ta hand om er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0