Familjen <3

Oj vad mycket som hänt och OJ jag har aldrig vart gladare än denna vecka! När jag såg mina älskade på flygplatsen bröt jag ihop och fick knappt fram ett ord! En helt otrolig känsla, de va som jag aldrig vart borta från dom, en stor klump släppte, jag behövde verkligen se dem! Denna känsla va helt underbar, sekunden när jag visste att jag skulle se dem va magiskt, går ej att förklara.

Iaf vi har haft så mysigt. Shoppat alldeles för mycket, vart i canada och sett niagara fallen ( MAGISKT) ätit god mat, skrattat så mycket så anna fått ont i revbenen, vart på halloween fest, gått trick or treat , mysigt och bara haft det BÄST! Ja de är lite svårt att beskriva hur jag känner för de är en magiskt känsla... Vill inte att veckan ska ta slut....... Iaf imorgon ska vi shoppa fet sista, mysa och sen ska vi till Nana på middag!



Anna mina fina min bästa kompis, du är som en i familjen nu, jag säger bara välkommen till familjen crasy! Under denna vecka har du sett oss gråta, bråka, skratta ja ALLT ! du är en av oss Anna<3 och om 2 veckor åker tädu till Thailand i 3 månader .... Du ska ha fet bäst och uppleva så mkt kul, jag och alla dina äkta vänner finns alltid kvar för dig precis som du gjort för mig, du är en sån fin och äkta vän, en vän för livet! Jag har inte skrattat så mkt på 10 månader som denna vecka . Älskar dig!


Nu har vi just ätit Kina mat på hotellrummet och mysigt! Nu blir de sängen!



Hoppas allt är bra med er, MALIN E tack för din fina present som anna skickade med , ÄLSKAR DIg <3 å tack för alla kramar som alla skickat med <3 ni är de bästa

Här kommer några av alla 1800 bilder vi tagit hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0