Flygtider

Kokade pasta förut och diskade sen helt plötsligt Plingade det till i min iPod mejl. " dina flygtider har nu anlänt" ÅHHHHHH tänkte jag, skyndar mig och öppnar Mejlet !!!


Så den 10:e januari 2012 lämnar jag mitt älskare USA och mitt liv där efter 1 år för att åka tillbaka till mitt riktiga HEMMA ! Kl 11.40 am står jag på svensk mark igen.
Kommer bli jobbigt att säga hejdå och lämna alla och speciellt mina barn .... Men samtidigt så kommer det kännas bra att komma hem igen för HEMMA för mig är Sverige SEN USA.

Love nu ska jag försöka sova. Inte nog med att jag vart sjuk i 4 dagar med feber hals ont och hes nu har jag även en rethosta !!! KUL.

Sov gött mina sötisar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0