Förtidig födelsedags present

Eftersom jag fyller 20 nästa söndag så ... VÄNTA 20 .?!??????? GUD JAG va ju nyss 15 ? Kommer till och med ihåg min 10 års dag för jag kommer ihåg att min fina farmor sa till mig att 10 det är en stor och jämn siffra så det ska firas stort.

SHIT jag börjar bli gamal nu ...
Aja iaf fe jag tänkte skriva va att jag såg nyss på DICKS SPORT STORE att de hade ett bkackfriday erbjudande 2 timmar till som va att köper man över en viss summa går man 15 dollar off. Jag va på den affären igår för att köpa en sak till mamma och då såg jag ett par så snygga Nike skor som jag prövade men tyckte va lite för dyra för min ekonomi så jag köpte dem inte. Sen gick jag in på hemsida idag och såg 15 dollar OFF så då tänkte jag att fe kunde bli en present till mig själv :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0