Pittsburgh levererade.

Nu är jag och pau hemma efter våran sjukt roliga roadtrip till pittsburg! Det va en fin stad och fanns mycket att göra. Vi bodde hos paus host föreldrars kompisar som bodde sjukt fint. De va så gulliga och tog hand om oss och visade oss runt över allt. På kvällen drog vi oss in mot downtown för finner och party! Super nice va de , vi hamnade på FAT HEAD en sjukt rolig galen resturant och bar ! Jaa skratta de gjorde vi haha. Har alltid kul med den bruden!!! Dagen efter alltså idag sov vi in sen gick vi alla 4 på en långpromenad i solen till city för att äta en brunch. Super mysigt creps ställe. Mumma. På vägen hem åkte vi förbi IKEA och jag köpte såklart lite svenska saker och sen tvingade jag Pau att äta köttbullar and she liked it ;) de hade även fått in jul mat och glögg så självklart blev de med på inköpas lista. :)))


Inatt min tid åker min syster/ bästa kompis anna till Asien för att backpacka i 3 månader! Du kommer att ha livets resa och se och lära dig så mycket! Kommer självklart sakna dig men vi vet att vi har varandra genom allt. Älskar dig så mycket.


Puss på er alla, hoppas er Helga har vart toppen. På torsdag fyller J 4 år o h i helgen blir de barnkalas :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0