Pittsburgh

Hej hopp mina fina. Hoppas ni haft en trevlig fredags kväll! Saknar alla fredags kvällar och lördags kvällar i Örebro. En vanlig fredag hemma va en mysskväll framför Tvn med massa god mat som mamma gjort el en film kväll med kompisarna. Lördagarna spenderades oftast på krogen med alla vännerna. SHIT vad jag saknar ute livet. Göra sig i ordning, klä upp sig, skratta och dricka med de bästa, dunka musik, sen krogen, dansa hela natten, gå hem runt 3 med en pizza i handen, kl 5 slänga sig rakt ner i sängen helt död. Aa de saknar jag. Kanske inte låter så fab men FAN så kul och trevligt, speciellt med mina bästa kompisar. Genom eld och vatten, eller hur gabbi ?!?


À ni ute livet va de inte fel på innan jag åkte hit, får hoppas att det blir lika bra när jag kommer hem igen ;)

Nu ska jag sova efter en låååång dag för mina barn hade ingen skola idag. Jag väcktes kl 6 am imorse av att L SKREK ( LÄS SKREK) Johanna Johanna JOHAANNNNNNNNNAAAA vakna det är SNÖ ute, vi måste ut och leka ....

Jag hoppar upp ur sängen och säger : SJÖLVKLART KÄRE VÄRLD KLART VI SKA LEKA I snön kl 6 am på morgonen,..... ELLER INTE ....



Imr åker jag och min kära spanior till pennsylvania för att ha en weekend i pittsburg :) ska bo hos hennes värd föreldrars kompisar som har en super fin lägenhet mitt i stan :) puss på er och ha en Super helg. Själv har jag bara 7 helger kvar i staterna.


Pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0