Starbucks

Nu sitter jag på starbucks världens mysigaste ställe. Jag kan fortfarande inte gå till gymmet och träna eftersom jag fortfarande är lite små sjuk så vad passar då bättre än att sätta sig på starbucks. För mig är de stället så hemma, inte pga att jag är här jämt men för att det är så möblerat och verkligen en hemma miljö. Man kan se folk iklädd i Pjamas, mjukis kläder, jobb kläder, riktigt uppkläda folk, alla är verkligen sig själva. Folket är så trevliga och servisen är ALLTID på topp. De är snabba, vet precis vad de ska göra och alltid med ett leende på läpparna. Me like it


Nu ska jag dra mig vidare till mitt och mammas favorit stället bredvid starbucks, TJMAX, gör att kolla på resväska inför hemresan ... Kom på att jag skrev felbi förra inlägget. Jag är hemma i Sverige den 11:e jan inte de. 10:e för de kommer ta en dag för mig att resa, så den 11:e januari 2012 kl 11.40 am är jag i Sverige igen!!!



Puss på er hoppas nufår en super dag, jag har iaf haft en super morgon med starbucks and Skype med anthonia <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0