Tacksam

Vilken underbar dag ! För första gången i mitt liv har jag firat och vart med om thanksgiving :)

Vi hade massa folk över och det bjöds på så mycket mat att de skulle kunna mäta ett helt land. Det va kalkon, potatismos, sallad, sopa, cornbread, sweetpotatoes, fruktsallad, sylt, sås, ostar, kex, 6 stycken efterätter och massa annat som jag säkert glömt. Det va så trevligt och alla va så glada och mätta efter middagen.

Jag är så tacksam för att jag har en mamma en pappa och två brorsor plus två till i usa. Tacksam för att jag har världens bästa släkt som jag saknar
och älskar så innerligt. Jag har alltid älskat min familj men jag har insett hur mkt de betyder nu under min USA resa. Jag är så tacksam för alla fina obeskrivligt bra vänner jag har, vad skulle jag va utan er ?!? Herregud går ej att beskriva hur mycket jag älskar er och saknar er. Jag är så tacksam för allt som har med mitt liv att göra. Tacksam för att jag är frisk, lever har mat på bordet och tak öcer huvut. Det tar man Lixom förgivet men för Måbga är det inte de.

Ja jag kan " keep going " så att säga men ville bara att ni ska veta hur tacksam jag är för allt jag har.

Även om vi kan bråka ibland mamma och pappa så vet ni att genom eld och vatten älskar jag er Föralltid.



PS: R hittade de största kalkon på på hela heinens jag någonsin sett


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0