Utväxt

Ja ni nu är det så att jag ser nästan brun ut i min utväxt vilken känns JÄTTE KUL... jag mååååste färga håret men förra gången jag färgade håret blev hela håret som tuggumi typ, klister. HEMSKT. jag kommer ihåg att de va dagen innan LA resan och jag hade panik. Jag vågade knappt röra mitt hår. Usch .... Jag vet de är väl inget världs problem men usch en hemskt känsla. Har ni haft samma problem ??? Vad ska jag göra för jag måste snart färga håret ????


Till ett helt annat ämne. Jag älskar USA. Hur kan man INte älska USA?!? Det finns så många möjligheter och ingenting finns INTE om ni förstår vad jag menar. Igår kväll hade jag svårt att andas, känndes som ett lock för halsen fick lite små panik och frågade mina doktorer här hemma va som kunde va fel. Direkt kom R Fram med en medecin som heter lalalla ( kommer ej ihåg) : den ska hjälpa för svårt att andas sa han. Och de gjorde den, 2 minuter senare va allt bra igen. Skrattade och frågade R on han hade nått för att ha ont i lilltån oxå, JAA absolut ta den här sa han och skämta. Haha .

USA är ett underbart land på alla sätt. Maten, shoppingen, kulturen, människorna, landskapet. Allt.

De har allt, kalla och varma städer, billig shopping, SUPER god och nyttig mat om man vill, trevliga artiga människor ( finns knappt i sverige ) folk här är så väluppfostrade och trevliga.

Får ni chansen att åka till USA TA DEN. För mig är jag hemma i USA nu, innan detta år har jag vart flera gånger i detta land innan, inte EN gång har ångrat mig eller inte vart fascinerad.


NE ni nu ska jag borsta mina gaddar med min super tandkräm 3D white heter den, sen ska jag kolla klart på TV3 play efterlyst som nu handlar om min stad Örebro och deras våldtäxkter, jag blir så ARG och upprörd. HUR I HELA VÄRLDEN KAN EN människa göra något sådant. Själv mår jag dåligt av när jag snor en godis på Ica, el tar en plast kassa som kostar 1 kr på Ica. En del människor saknar ju verkligen empati. Hemskt, jag blir mörkrädd. TACK MAMMA och pappa för ni har uppfostrat mig rätt.




God natt på er, JUSTE om 25 dagar fyller jag 20 och om 8 veckor är jag i Sverige igen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0