19 dagar kvar...

Det är nått fel med blogg.se appen för jag har försökt att lägga upp detta inlägg säkert 20 ggr men de funkar inte men nu gör jag de genom datorn ist !! Ja nu börjar jag smått förbereda mig på att det är endast 20 dagar kvar tills jag får se min familj igen . Men stämmer de verkligen ?!? Jag kan inte tro det är sant .... Hur kommer jag reagera när jag ser dem på flygplatsen ?! Gråta ? Kan ni ge er på ? Svimma ? Möjligheten finns ... Tänk er att inte ha fått sett eran familj på 10 månader ! De känns kan jag säga ... -------------------------------------------------- Har just andvänt CLINIQUE och huden känns bra. Mer resultat kommer. Idag skickade jag även in papperna för min resa hem, hoppas på den 10:e januari men får reda på de om en månad. Imorgon ska jag jobba sen leka och busa massor med mina älskade barn. Insåg idag hur sjukt mycket jag kommer sakna dem. Jag älskar dem så otroligt mycket och de kommer svida i hjärtat att lämna dem. Igår i bilen sa L : Johanna du kan alltid få bo hos oss, du har ju ett rum här nu och ett hus och oss, varför stannar du inte Föralltid ? finns inte ord, jag blev helt rörd ! Jag kommer aldrig glömma dom , aldrig ! Så mycket kärlek dessa barn har gett mig är obeskrivligt ! Idag va jag med pau på gymmet. Sprang/gick en timme, styrke träning en timme plus 3 flaskor vatten ! Känndes helt underbart efteråt !!! Sen drog vi till mallet för att köpa clinique Den sista bilden är från Idre med antis plus familjen 2009 !! SAKNAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0