89 och 15

Ja dom numbrera blir ni allt nyfikna på va ;) kan säga att 89 står för dagarna jag har kvar i USA och 15 står för att om så många dagar får jag se min familj igen. Finns inte ord. Fick världens finaste mejl av mamma idag. Hon skrev : du är den bästa finaste dottern i hela världen jag älskar dig över allt annat. SNART SES vi. Så skrev hon. De är min mamma de ;) jag älskar dig så de gör ont mamma, vu har gått igenom allt ihop å de kommer vi göra livet ut.


Sitter nu framför tvn med täcket över mig och fryser, de är verkligen höst här nu. Löven är gula, röda och oranga det regnar och är lite små kallt. Ibland har vi 20 grader och strålande sol, en rikitgt fin höst dag helt enkelt men ibland är de svin kallt och regnar så de blir översvämning. Jag älskar hösten, bara krypa ner i sängen framför en bra film.

Idag va jag på gymmet med Pau 2 timmar sen hämtade jag J och så åkte vi hem och skypade med familjen, j älskar att skypa med dom ! Förra gången grät han för han va på toa när jag la på med pappa. Han glömde säga hejdå och va helt förstörd så bästa au pairen som jag är fick vi ringa upp pappa igen och säga hejdå hahahha. Iaf åt vi, jag fixade tvätten och massa annat tråk som behövs göra! Sen kom städerskan så då åkte vi till bästa Nana som hade lagat en äppel paj till oss.Som ni kanske ser så har hon gjort ett äpple på äppelpajen haha hon är så pysslig

Puss på er, hoppas ni haft en bra dag ! Saknar er men snart får jag iaf se min familj och bästa anna <3


Juste så här ser Qlinique flaskorna ut, kan bara säga att det är de bästa jag andvänt efter min medicin, helt underbart bra och jag ser verkligen skillnad !

Ha en bra morgon själv ska jag snart sova, ta hans om er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0