9 månader

Ja ni nu har jag vart i USA i 9 hela månader. Genom eld och vatten som jag och min bästis Gabriella säger så har jag klarat av de! Det har vart jobbigt men så mycket jag gjort och fått vart med om är jag så tacksam för!
Nu är det 18 dagar kvar tills min andra halva av hjärtat kommer, min familj och anna , sen är det 90 dagar kvar tills Sweden !!!!! Tiden har gått så fort och går just nu så fort att jag inte kan fatta att det redan är 11e oktober !!


Idag har jag vart på gymmet med pau ! Körde en styrke klass som heter barbell strength sjukt bra klass som verkligen tränar alla muskler i kroppen. Efter de körde jag 1 timme gå plus springa :)) när jag kon hem skypade jag med nya au pairen som kommer dagen innan nyår :)
Nu sitter jag och kollar på biggest looser och blir så taggad !!! Alla kan ALLA . älskar de programet!


Imorgon blir de gymmet igen sen hämtar jag upp J sen åker vi till Nana och myser !!!


Puss på er där hemma ta hand om er och va tacksamma för att ni har varandra runt omkring er, de har inte jag ... Inte er iaf :(((


J.M.A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0