CLONIQUE

Okay nu har jag fått nog.
Jag har nu i snart 2 år ätit en medicin mot acne som heter tetralysal. Efter att ha prövat alla krämer på hela denna jord, tandkräms metoden och massa annat så fick jag medicinen tetralysal. Tetralysal innehåller antibiotika som tar bort bakterier i kroppen. Detta underverk till medicin fungerade helt underbart bra på mig. Jag såg skilland redan 1 månad efter och har vart super nöjd. Grejen är bara att min läkare sa att jag inte ska äta den längre än 1 år 2 ggr/dagen men jag slutade för en månad sen hehe.MEN eftersom den funkade så bra på mig och jag trivdes blev jag småttberoende. Tetralysal innehåller antibiotika som man kan bli immun mot om man äter den för länge vilket inte är så bra. Iaf jag åt den i 2 år men som sagt slutade jag för en månad för jag fick nog. Jag va liv rädd att jag skulle få alla finnar tillbaka men så blev inte fallet. Visst kom de finnar tillbaka men inte alls som jag hade innan jag började med tetralysal. Jag hade absolut inte mycket finnar innan men i den åldern va jag så kinkig, inte en ändå finne fick synas haha, visst kinkig är jag fortfarande när de gäller finnar men inte som för 2 år sen Men nu börjar jag få tillbaka lite finnar här och där ... Känner hur paniken sprider sig i mig för jag vill inte ha tillbaka hur jag såg ut för 2 år sen. Iaf, Pau min kompis köpte förra veckan CLINIQUE acne treatment och hon är super nöjd, så imorgon ska jag köpa den med för nu får de va slut på antibiotika och istället hitta något annat.

Så här ser jag ut idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0