Greys anatomy

Om 1 min börjar greys och jag är super taggad !
Kom just hem från taget och köpte massa tråk saker så som shampoo, balsam tandkräm tandtråd m.m sen köpte jag även lite små presenter till Hampus :)) älskar att köpa saker till andra ( mig själv oxå för den delen lite för mkt ibland men men ...) skulle kunna köpa allt... De är så kul att köpa saker till mina familj och vänner för de uppskattar de så mkt!

Hampus fyller 7 den 27 okt dagen innan de kommer till mig så jag har köpt massa saker som kommer ligga på hans hotell säng när de kommer . Gubben jag saknar honom så ååå mycket, Jonathan med <3 det är så tomt utan mina brorsor ...
Hampus har en kalender där han kryssar ner dagarna för USA resan. Älskling, hur gullig får man bli!?


Imorgon har jag college först sen ska jag till mallet för att köpa en present sen vidare mot gymmet ! Måste bli fit for fight innan Sverige ju ;)
Vad har ni gjort idag ?

Ni börjar greys sen ska jag sova. Är så trött på kvällarna.

Mamma visa Hampus denna bild så får han en för smak på hans presenter, är massa leksaker m.m i den , men jag är inte klar än, har en till jonte med :)

Puss puss på er ! Anna påminde mig om att det är 2 veckor kvar imorgon. jag säger bara OMG.

Love J.M.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0