Kan inte somna...

Jag kan verkligen inte somna. Ligger och tänker på hur de ska kännas och bli när jag får se mina älskade om 7 dagar. Tänk när jag få se dem på flygplatsen... Undra vem jag kommer se först.?!? Jag kommet iaf skrika av lycka, tårarna kommer spruta och jag kommer dö av glädje. Jag kan lova er att de är värt att åka iväg och va ifrån sin familj så här länge för att få ha den känslan jag har i magen just nu. Jag kan säga att INGET slår denna känsla. Jag lovar er.

Folk frågar hur det känns att se få se dem snart. Jag svara att jag inte tror det är sant, overkligt och helt jävla underbart ( om detta nu är sant ) !

Om det är sant får jag se om 7 dagar ! Jag har längtat i 10 månader så jag går hoppas att det är sant.


Nu ska jag försöka sova.... Måste ju vara pigg till college 08.15 imorgon ...........




JUSTE idag hat jag skänkt pengar till bröst cancer genom att köpa denna fina caffe mugg :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0