Packa packa packa

Ja ni de här med att packa är just nu inte min grej. Att försöka få ihop Alla kläder/ saker man köpt under nästan ett år är inte så lätt hehe. Jag som verkligen inte tyckt att jag shoppat så mycket hade nog LITE fel ... Jag har sen första dagen jag kom hit sparat pengar varje gång jag fått lön sen har jag rest massor så jag kan inte säga att jag slösat massa pengar på att shoppa men ibland måste man få unna sig. Hälften av allt jag köpt är bara onödiga saker !!!!!! Vad tänker jag med !!!!! Tex första månaden jag va här köpte jag ett par knall rosa VS mjukis byxor ??????? HALLÅ !!!!!!! wake up !!!
Aja nu ska jag inte klaga mer utan nu ska jag börja rensa, tvätta sen packa ihop en resväska som mamma och pappa ska ta med sig hem hehe tur att ni kommer ska jag säga :))


Så här ser mitt rum ut just nu ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0