Party sug

Åh jag sitter här framför Tvn och är ikväll barnvakt för mina värde päron är på stor fin middag ... Jag har precis bytt bajsblöja på en skrikande unge, spillt välling i sängen och ska nu bäda om ! Hahah japp så kul har jag ;)

Jag är såååååå party sugen och vill inte annat än att dra på mig sminket fixa håret och sätta på mig mina klackar och snyggkläning ... Vill ut och dansa med mina bästa brudar. Rocka sönder dansgolvet och bara köööööra som vi alltid gör. Fyfan saknar krogen. Ha en mysig förfest sen krogen och en massa drinkar och massa dans, sen gå hem sent barfota för fötterna gör så ont efter klackarna. Köpa med en pizza hem och bara mula i sig sen sängen, ligga och prata och skratta med Mina bästa hela natten låååång. Åh vad jag saknar en sån kväll.

Men nu är de fan inte långt kvar. Mindre än 3 månader sen ska jag shaka as på krogen med er igen ;))


Puss på er hoppas ni haft en mysig lördags kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0