Patterson Farm

I måndags hade barnen ingen skola för de va lärar dag så då tog Jag, Nana och Pau barnen till Patterson farm där vi plockade pumpor och äpplen inför Halloween. Fick sååå många fina bilder på alla oss med barnen men får som sagt inte lägga upp dom men dom finns nu i mitt fotoalbum och i mitt minne 4ever <3
Majs land :)
Min kära vän plockar Äpplen :)
Nu ska jag kolla på serin " Ringer " sen blir de sängen och kanske ett skype samtal med Gabbi innan jag somnar. Hahaha igår ringde jag henne innan jag somnade för då skulle hon precis upp och jobba. Älksra att hon jobbar tidigt på morgonen för då hinner vi skypa innan jag somnar :)
Puss på er där hemma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0