Sex and the city 2 and DH

Gud vilken tråk söndag. Jag har för att vara exakt och tydlig inte gjort ett dugg nytta idag. Jag har inte ens bytt om från min pjamas så illa är de. Jag har ätit skit mat och kollat massa film. De kallar jag söndag. Jo föresten jag har skypat med mina fina vänner <3 guld värt .

Ni sitter jag ny duschad framför sex and the city 2... Jag kan inte sluta älska de 4 rika brudarna. Åhh jag älskar carrie och Samantha ;) vilka karaktärer!!!

Iaf nu måste jag pausa sex and the city 2 för att kolla in Desperate housewives. Undra om de idag blir påkommna ?!? Puss på er hur har eran söndag vart ?


Ps: mindes än 2 veckor tills mina älskade kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0