Snart 9

Ja imorgon när jag vaknar upp är det bara 9 dagar kvar .... Ja de går inte att beskriva ! Skypade en snabbis med familjen och anna <3
Skypade även med mina fina Gabriella som precis flyttat in i sin nya lägenhet :)
Va på gymmet idag i nån timme, fick reda på att min favorit tränare har fått bröst cancer och inte längre kommer Kinna träna med oss :( hon va den bästa av den alla <3 du finns i mina tankar och detta kommer du klara dig igenom precis som du klarat varenda sjukt jobbiga cardio kickbox class!!!!

Nu taggar jag och antis även på Sälen med min familj och massa andra i januari när jag kommit hem :D

Livet känns underbart nu! Hoppas ni haft en bra dag. Nu ska jag försöka dra mig från greys anatomy reprisen ( sjuuuukt spännande) sen ska jag laga mat till barnen när de kommer hem från skkolan :) puss på er där hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0