Sovandes på min mage

Gud jag kan verkligen första och föreställa mig hur mysigt de är att ha barn. Just nu ligger lilla J utvilad helt slut på min mage/ bröst! Gud så mysigt de är. Känner hans små hjärtslag. När jag blir stor vill jag ha 2 barn, kanske 3 beror på hur jobbiga de först ungarna blir! Hehe.

Hämtade nyss upp J från skolan sen åkte vi hem, nu tar en napp som sagt och ska snart äta våra svenska pannkakor som jag gjort, laddar upp med lite Sverige känsla bu innan familjen å anna kommer. Ja nu är det bara imorgon och fredag dag kvar sen får jag se mina älskade igen. Då kommer jag känna mig hel igen. Jag säger det igen, DET ÄR VÄRT ATT ÅKA IVÄG SÅ HÄR LÄNGE FRÅN SIN FAMILJ FÖR ATT INSE HUR MKT DE BETYDER.


Ikväll blir de au pair möte, vi ska skärna upp pumpor el va de nu heter, KUL.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0