DH <3

Ja ni nu vad de några veckor sen hehe, jag är väl kanske inte den bästa bloggerskan men tro inte att jag glömt er, har bara ganska mycket jobb och annat för mig.
Just nu sitter jag och väntar på att nya avsnitten av Desperate Housewives ska börja, ska bli super spännande.
Annars händer det väl kanske inte så mycket. Tränar mycket, försöker bli fit for fight to 2012 för den 11 Jan (troligtviss) landar jag på svensk mark igen efter 1 år och 2 dagar i USA. Ett år som har betytt så otroligt mycket.
Kan inte förstå hur fort tiden går. De va nyss vår och sommaren skulle precis komma, nu är det höst och snart kommer vintern. Men de mest efterlängtade kommer om 4 veckor 4 VECKOR KAN NI FÖRSTÅ. Efter att inte ha sett min familj på 10 månader. Ganska sjukt. Det är verkligen värt att åka iväg långt och länge för att förstå hur mycket de betyder. Helt galet. Jag tänker varje dag på hur jag ska reagera när jag ser min familj och Anna igen. Kommer skrika och gråta samtidigt ( frågan är om de överlever)
Denna vecka har gått så fort. Det är långa dagar, jag och barnen är inte hemma förens 5 varje dag. Det är Hokey, Violin, Sim lektioner, B-day partys, Musik, Tennis M.m. Galet hur mycket det är.  Men det är bra för barn behöver röra på sig och få ut sin energi.
Jag kan inte sluta kolla på SEX AND THE CITY. Jag bara älskar de, finns inget bättre. Igår satt jag uppe till 2 på natten för att kolla klart på sex and the city the movie. Älskar Manhattan, vill verkligen dit igen. Staden som aldrig sover, HELT SANT. Den staden har så mycket att erbjuda. Önskar att jag kunde åka dit igen innan jag åker hem men så längt räcker inte min ekonomi.
Så för mig blir det tuvär inget Florida el N.Y.C innan jag åker hem, så sorligt men det kommer komma fler ggr jag kan åka dit.
Redan planerat att åka hit nästa sommar igen.
Här kommer lite bilder från i Tisdags på vårat au air möte.
Indians vs Chicago
Okay nu börjar DH, bye bye loooooove from J.M.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0