Snart...

Kan verkligen inte förstå att jag om mindre än 2 månader få se min familj plus Anna <3
Helt sinnessjukt.
När jag får se dig har jag vart här i USA i 10 månader vilket betyder att jag då bara har mindre än 2 månader kvar...
Vart tog tiden vägen...

Vardagen rullar på och barnen är nu tillbaka i skolan vilket känns skönt för då får jag lite mer egen tid. College är i fullfart och i december har jag då tagir 6 credits och kan då få min bonus på 200 dollar vilket inte är helt fel innan jag åker hem.
Nu är det hårdträning som gäller, Gymmet 5 dagar i vekcan i 2 timmar, de ni. Mamma skickade ett peppande mejl som fick mig att bli taggad.
Halloween är som ni kanske vet väldigt stort i USA. Folk dekorerar sina hus och omvandlar de till aaa jag vet inte vad men massa pumpor, läskiga saker och spindelnät.
De har redan kommit upp hela Halloween affärer lite där och där.
Jag funaderar på om jag kan få med mig Anna att vara LADY GAGA. haha de vorre väl nått ;)
Kommer aldrig glömma mina Halloween i USA för säkert 9-10 år sen. Den va väldigt speciell för mig för jag firade den med min Idol CELINE DION. Jag och Julia Selinder plus våran familj va och hälsade på min moster i Florida. Hon är kompis med Celine så de va så vi träffade henne. Har ett kort på mig och Celine dion, jag ser livrädd ut men samtidigt så är jag sååååååååååååå glad. Jag lyssnade på hennes skivor om och om igen, kunde ALLA låtar utan till, dansade och låtsas höll mikrofonen framför spegeln varje dag. Än idag är hon min stora idol. Älskar hennes röst, finns ingen bättre. Hon kan göra vilken låt som helt till den bästa. Hennes röst är så unik. Hela hon är Unik.
Hon kommer alltid va min Idol.
Vad ska ni göra på Halloween ?!?!
PUSSS på er där hemma, speciellt min familj och mina älskade vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0