365 dagar...

Ja mina kära vänner, idag har jag vart i USA i 365 dagar.
Kan inte förstå att jag imrgon sitter på planet hem till Sverige. Går inte att förklara känslan. Jag har fjärliar i magen 24/7 men samtidgt tårar i ögonen för att lämna visa personer.
Jag har sovit så dålig de sista nätterna för jag är så nervös, vill intesäga HEJDÅ och är nervös för att komma hem, men det ska bli UNDERBART. Sitter just nu ny duschad, framför mig står det 2 PROPP FULLA resväskor, 2 handbagae och en dator... ojojo hur ska detta gå...
Tack för att ni följt min blogg under min resa och tack för era fina komentarer. Jag vet att jag kanske iunte vart den bästa bloggerskan men har iaf gjort mitt bästa. Jag har haft ett underbart år och skulle kunna skriva en bok om allt jag vart med om och lärt mig.
Imorgon kl 2.35 sätter jag mig på planet mot SVERIGE. Kommer bli magiskt. ÄLSKAR ER ALLA pusss på er .
PUSS på er, bye bye USA tack för ett underbart år , HEJSAN SVEJSAN SVERIGE !!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Kan tänka mig att det känns riktigt jobbigt

2012-01-10 @ 04:25:07
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0