7 dagar...

Ja de stämmer. 7 dagar kvar i detta underbara land... Känns.... nee jag vet inte... känns overkligt, ofattbart och självklart UNDERBART att få komma hem och se mina vänner och familj och självklart DIG Sverige.
Skypade med Carro idag, en underbar vän DU ÄR SAKNAD. Vi pratade hur länge som helst och sen precis innan vi la på sa hon ; Vi ses nästa vecka... Det pirrade till i hela magen.. precis så där som när man är kär.
Vi har nu börjat planera vad vi ska göra den helgen jag kommer hem osv. Kommer bli grymt.
Mina nya au pair har nu anlänt och allting känns sjukt bra. Hon är guld med barnen och jag önskar jag hade stannat längre med henne. Det hade vart så sjukt kul att vara 2 au pairer i ett hus ( om man går bra ihop såklart).
Visar henne just nu runt överallt och jag gjorde idag min sista shopping och ska imorgon stänga av mitt amerikanska konto.. snyft.. Allting känns så kontsigt. Folk kommer till mig och säger; Ja Johanna nu är de väl dags att säga hejdå då. osv... Jag ba ; NEEEEEEEEEJ jag vill inte.... Tycker absolut inte om att säga hejdå... värsta som finns. Hellre rymmer jag nästan iväg och skickar ett hejdå sms ist haha. Jag blir alltid så ledsen och rörd när jag säger hejdå... Jag vet att jag kommer se mina barn med familj igen men ändå så känns det tungt.. Då vill jag inte ens tänka på när jag kommer säga hejdå till Pau ( min bästa kompis/syster) Ja ni kanske tycker jag borde vara ÖVERLYKCLIG av att få komma hem och tro mig de är jag oxå men samtidgt är det jobbigt att lämna mitt liv här, mina vänner och min andra familj.
Kan inte förstå att det är 2012 redan. Jag tycker tiden har gått så fort men SÅ mycket jag hunnit med under detta år och så mycket jag lärt mig, om mig själv och om andra, lärt mig av mina misstag och andras, lärt mig hur jag fungerar , lärt mig att bli självständig och framför allt lärt mig vem jag är som person. Under detta år har jag som ni kanske vet rest runt i USA och sett mycket vilket jag ville innan jag åkte hit och så blev det.
Jag började min först resa till min bästa Johanna i Dallas/ texas. I Mars åkte jag med min värd familj till Florida, Napels och hälsade även på min moster i Jupiter island / west palm beach. Sedan blev det en weekend till The big appel/ NEW YORK CITY, en oförglömlig resa. Älskar N.Y.C, vem gör inte de lixom ?!?! Under sommaren åkte jag och min värd familj till Chicago/illinois och veckan efter det åkte jag och Johanna till L.A och sen DALLAS/TEXAS igen, också en oförglömlig resa. I oktober va familjen här och då åkte vi till Pennsylvania och Canada för att se Niagara falls vilket va magiskt. Helgen efter det åkte jag och min galna kompis Pau till Pittsburg/ Pennsylvania för att spendera en weekend där. Alla dessa resor har vart så lyckade och jag kommer alltid komma ihåg dem med ett leende.
Här kommer någr bilder från mitt år och alla resor.
Dallas
Bästa du <3
Florida
<3
Johanna och Evelinn i NEW YORK.
Times square
Röda trappan.
Chicago.
L.A.. Santa Monica beach
Underbar resa.
Johanna 21 år i Dallas. De firade vi med en svensk jordgubbs tårta.
Har aldrig NÅGONSIN vart med om en sån vidigt varm värme i Dallas.. jag skojar inte men de va FÖÖÖÖÖR varmt.
Familjen och bästis Anna kom och hälsade på i Oktober... det bästa som NÅGONSIN hänt mig.
För mycket shopping heheh
Pittsburgh :)
Nu ska jag sova mina vänner... de sista 7 nätterna ...
God natt på er. Det är med pirr i magen jag säger ; VI SES SNART :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0