HEMMA

Ja mina vänner, som vanlig dålig uppdatering MEN denna gång har jag en andledning. Jag HAR KOMMIT HEM och allt är bara så underbart. Detta kommer nog troligtviss bli mitt sista inlägg. Jag är så tacksam för alla er mina fina läsare som följt mig och alla ni som stöttat mig under denna resa. Jag klarade ett år och nu är jag hemma igen och allt känns som vanligt. Allt känns precis som när jag lämnade de. Så underbart. Mötte upp mamma antis jonte hampus och Gabbi på arlanda sedan åkte vi vidare mot Örebro och mot stan för att överaska min pappa på kontoret. När jag kom HEM slängde jag mig snabbt in i duschen sen efter en stund knackade mamma på och ville att jag skulle öppna.. jag fattade inte varför men jag gick ut i handduk och där stog ANNA ..... fyfan det va den SISTA personen jag trodde jag skulle få se för Anna har rest runt i Thailand och skulle kommit hem den 14 februari men de ändrade hon på och kom hem och överaskade mig. SHIT om ni har mig på facebook så kan ni se filmen... OMG jag trodde jag skulle svimma av. Jag blev så glad att jag skrek. Du är bäst <3 Dessa dagar har vart så upptagna och jag har knappt vart hemma någonting. Denna vecka hoppas jag blir lugnare. Har inte så många planer förutom att jag ska njuta och söka jobb haha. TUSEN miljade tack till alla er som läst min blogg och stöttat mig under denna resa. PUSS på er och ta hand om er. Är det några au pairer där ute eller om ni har frågor så är ni så välkomna att mejla mig på [email protected] Love JMA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0