Pirr i magen

Nu om 2 timmar är det 4 dagar kvar ... Känns så obeskrivligt .... Känslan är oslagbar !! Men det är samtidigt jobbigt, tror mina barn nu har insett att jag ska åka. Idag i bilen sa L till mig , Johanna jag vill inte att du åker hem för jag kommer saknar dig för mycket ! Jag blev helt rörd för han är så ärlig... Satt med tårar i ögonen hela vägen hem ... Plutten <3 tackar gudarna för Skype ! Innan jag åkte hit tänkte jag aldrig på att det skulle bli lika jobbigt att lämna Sverige som att lämna USA ! Detta är så mycket mer än ett jobb, mina barn har gett mig så mycket kärlek och så må ga fina minnen som alltid kommer finnas med mig !

Vet inte hur jag ska kunna tacka min värd familj och barnen för detta år ! Och barnens farmor som nu mera är min farmor med ... SHIT jag kommer sakna dem så sjukt mkt ! De betyder så mycket för mig, speciellt farmorn, hon är precis som min farmor i himlen <3 ne nu rinner tårarna, bäst att jag slutar.

Nu ska jag sova, imorgon ska jag äntligen få va med pau och gymma !!


Puss på er , det är med pirr i magen jag säger VI SES OM 4 dagar


Idag va jag och M på giant Eagle och gjorde sista shoppingen och sen åkte vi iväg och gjorde naglarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0